GüncelAlacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

-

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Rosso Levanto… Black Pearl… Cream Karaman… Türk doğaltaş sektöründe marka haline gelmiş üç özel taş… Ortak noktaları aynı imzayı taşıyor olmaları… Alacakaya Mermer tarafından üretilen, dünyanın dört bir yanında birbirinden özel projeleri süsleyen üç taş. Kaliteyi bir şirket felsefesi olarak gören Alacakaya için doğru yolda yürüdüklerini gösteren işaretçiler onlar. Marka yaratmanın çok zor olduğu bir coğrafyada, bunu başaran üç özel ürün.

Alacakaya Mermer için şimdi yeni bir süreç… Rosso Levanto’nun, Cream Karaman’ın, Black Pearl’ün geçtiği yolda üç yeni taşı daha marka haline getirmeyi hedef olarak belirlemiş firma. 2021’de faaliyete geçen Kütahya Ocağı’nın üç hediyesinden Aliento, Cielo ve Bella’dan söz ediyoruz. Alacakaya Mermer Genel Müdürü Oğuzhan Arslan 5 yeni ürünle vitrini yenilediklerini belirtirken ‘markalaşma’nın altını çiziyor.

Arslan rotayı şöyle çiziyor: “Kütahya Ocağı’ndan çıkan Aliento, Cielo ve Bella gerçekten özel ve marka olma potansiyeline sahip taşlar. Bugüne dek firma olarak marka taşlar yaratmayı başardık. Aliento, Cielo ve Bella’nın da aynı yoldan yürüyebileceğini düşünüyorum. Bununla birlikte Diyarbakır Karakaya Ocağı’ndan çıkan Black Jack ve Midnight da bugüne dek sektörden çok olumlu tepkiler almayı başardı.”

 

 

 

 

 

Diğer İçerikler

250 yıllık tarihe Fortiori dokunuşu: Rami Kütüphanesi

Bir yanda tarihi bir eser… 1770’lerde 40 bin metrekarelik bir alana inşa edilmiş, yaklaşık 250 yıllık bir yapıt… Eski...

İMİB Yönetim Kurulu’ndan Marmara Adası’na ziyaret

4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nde; İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) Yönetim Kurulu, Marmara Adası’nda madencilerle bir araya geldi. Marmara...

İMİB Başkan Yardımcısı Çekiç: ‘Madencilik sektörü destek bekliyor’

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Metin Çekiç’ten Dünya Madenciler Günü mesajı: ‘Madencilik sektörü destek bekliyor’İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB)...

Türk doğaltaş ihracatçılarının Dubai çıkartması

Ege Maden İhracatçıları Birliği (EMİB), 25-29 Kasım 2024 tarihleri arasında Dubai’ye düzenlediği “Sektörel Ticaret Heyeti” ile Türk doğal taş...

Haz Limestone Classic ile yaratılan bir eser: Hamad bin Jassim bin Jaber Al Thani Camii

İstanbul’da Boğaziçi Köprüsü’nün Avrupa yakasındaki ayağında yer alan, mimarisi ve konumuyla ayrı bir yeri olan Ortaköy Cami’nin izlerini taşıyan...

Anil Taneja yazdı: Doğal taş sektörü neden yenilik yapma konusunda bu kadar isteksiz?

Doğal taş sektöründeki çoğu kişi için talepteki mevcut yavaşlamanın alışılmadık derecede uzun süreli olduğu, çoğu şirketin kapasitesinin çok altında...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler