GüncelAlacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

-

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Rosso Levanto… Black Pearl… Cream Karaman… Türk doğaltaş sektöründe marka haline gelmiş üç özel taş… Ortak noktaları aynı imzayı taşıyor olmaları… Alacakaya Mermer tarafından üretilen, dünyanın dört bir yanında birbirinden özel projeleri süsleyen üç taş. Kaliteyi bir şirket felsefesi olarak gören Alacakaya için doğru yolda yürüdüklerini gösteren işaretçiler onlar. Marka yaratmanın çok zor olduğu bir coğrafyada, bunu başaran üç özel ürün.

Alacakaya Mermer için şimdi yeni bir süreç… Rosso Levanto’nun, Cream Karaman’ın, Black Pearl’ün geçtiği yolda üç yeni taşı daha marka haline getirmeyi hedef olarak belirlemiş firma. 2021’de faaliyete geçen Kütahya Ocağı’nın üç hediyesinden Aliento, Cielo ve Bella’dan söz ediyoruz. Alacakaya Mermer Genel Müdürü Oğuzhan Arslan 5 yeni ürünle vitrini yenilediklerini belirtirken ‘markalaşma’nın altını çiziyor.

Arslan rotayı şöyle çiziyor: “Kütahya Ocağı’ndan çıkan Aliento, Cielo ve Bella gerçekten özel ve marka olma potansiyeline sahip taşlar. Bugüne dek firma olarak marka taşlar yaratmayı başardık. Aliento, Cielo ve Bella’nın da aynı yoldan yürüyebileceğini düşünüyorum. Bununla birlikte Diyarbakır Karakaya Ocağı’ndan çıkan Black Jack ve Midnight da bugüne dek sektörden çok olumlu tepkiler almayı başardı.”

 

 

 

 

 

Diğer İçerikler

EMİB Xiamen 2025 hazırlıklarına başladı

Türk doğal taş sektörü, Çin’e 1 milyar dolar ihracat yaptığı 2013 yılına geri dönmeyi hedefliyorTürk doğal sektörü, Çin’de Türk...

Coverings 2024 gelecek nesillere ilham verdi

İlgili iş kollarından neredeyse 25.000 sektör profesyoneli, 22-25 Nisan tarihleri arasında Atlanta, Georgia’daki Georgia World Congress Center’da düzenlenen Coverings...

Maden ihracatında yüzde 4.5’lik artış

2023 yılının Ocak-Nisan döneminde 1 milyar 784 milyon dolarlık ihracat gerçekleştiren maden sektörü, 2024’ün aynı döneminde ihracatını yüzde 4,53...

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler