Rosso Levanto… Black Pearl… Cream Karaman… Türk doğaltaş sektöründe marka haline gelmiş üç özel taş… Ortak noktaları aynı imzayı taşıyor olmaları… Alacakaya Mermer tarafından üretilen, dünyanın dört bir yanında birbirinden özel projeleri süsleyen üç taş. Kaliteyi bir şirket felsefesi olarak gören Alacakaya için doğru yolda yürüdüklerini gösteren işaretçiler onlar. Marka yaratmanın çok zor olduğu bir coğrafyada, bunu başaran üç özel ürün.
Alacakaya Mermer için şimdi yeni bir süreç… Rosso Levanto’nun, Cream Karaman’ın, Black Pearl’ün geçtiği yolda üç yeni taşı daha marka haline getirmeyi hedef olarak belirlemiş firma. 2021’de faaliyete geçen Kütahya Ocağı’nın üç hediyesinden Aliento, Cielo ve Bella’dan söz ediyoruz. Alacakaya Mermer Genel Müdürü Oğuzhan Arslan 5 yeni ürünle vitrini yenilediklerini belirtirken ‘markalaşma’nın altını çiziyor.
Arslan rotayı şöyle çiziyor: “Kütahya Ocağı’ndan çıkan Aliento, Cielo ve Bella gerçekten özel ve marka olma potansiyeline sahip taşlar. Bugüne dek firma olarak marka taşlar yaratmayı başardık. Aliento, Cielo ve Bella’nın da aynı yoldan yürüyebileceğini düşünüyorum. Bununla birlikte Diyarbakır Karakaya Ocağı’ndan çıkan Black Jack ve Midnight da bugüne dek sektörden çok olumlu tepkiler almayı başardı.”