GüncelSayın ‘arı’ gibi

Sayın ‘arı’ gibi

-

Sayın ‘arı’ gibi

Bazen renkler çok şey anlatır… Kurumsal felsefesini, sadece iki renkle anlatabilen şirketler var mesela… Tıpkı Sayın A.Ş. gibi. Afyon merkezli firmayı ziyaret ettiğinizde sarı ve siyahı görüyorsunuz hemen hemen her yerde. Mesaj belli. ‘Arı’nın renklerini benimsenmiş, ‘arı’nın çalışkanlığını örnek alınmış. Zaten Sayın A.Ş.’nin gelişimi de ‘arı gibi’ çalışmanın sonuçlarını gösteriyor. 1977’de kurulan ve kısa sürede inşaat sektörünün öncülerinden biri haline gelen firma, prefabrik üretiminde Türkiye’nin ilk üçünde yer alıyor. En son teknolojiye yatırım yapmayı ve müşteri memnuniyetini kurum kültürü olarak benimseyen Sayın A.Ş.’nin doğaltaş sektöründeki markası Mabella Marble da aynı prensipleri benimsemiş.

Küresel pazara ‘kalite’ sunmak amacını taşıyan Mabella için, AR-GE çalışmaları çok değerli. Öyle ki, firma Muğla’daki ilk ocağını açmadan önce tam 4 yıl fizibilite çalışması yapmış. Yılanlı Bölgesi’nden çıkarılan Angelo Bella’nın üretimine de bu çalışmaların ardından başlanmış. Ardından Afyon İsçehisar’daki Bluette Bella ve yine Muğla Yılanlı’daki Felice Bella ocakları faaliyete geçmiş. Halen Yılanlı Bölgesi’nde 16 ocak ruhsatı da ‘doğru zamanda’ üretime başlamak üzere hazır bekliyor. Mabella Marble, ocaklarının ardından Afyon OSB’de açtığı fabrikası da, müşterilerden gelen ebatlı üren taleplerine en kaliteli şekilde karşılık veriyor.

Sayın A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kadir Sayın da firma olarak amaçlarını anlatırken ‘kalite’ye dem vuruyor. En iyi ürünü piyasaya sunmak için çaba harcadıklarını altını çizen Sayın, “Bunun için de ekip çok önemli. Ocaklarımızdaki çalışma arkadaşlarımızı en iyi mühendislerden seçiyor, AR-GE faaliyetlerine büyük önem veriyoruz. Fabrikamızda da gerek üretim, gerek sevkıyat konusunda en titiz ve en kaliteli hizmeti vermeye çalışıyoruz. Ocaklarımızdan çıkan ve fabrikamızda işlenen ürünleri ihraç etmeye ve iç piyasadaki prestijli projelere sunmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

 

Diğer İçerikler

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Türk doğaltaş ihracatçıları Çin’den umutlu döndü

Dünya doğal taş sektörünün en büyük buluşma noktası Çin’in Xiamen şehrinde düzenlenen 24. Xiamen Doğal Taş ve Teknolojileri Fuarı...

EMİB’in 2024 hedefi 1 milyar 250 milyon dolar

Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Alimoğlu, “2024 yılı sonunda Maden sektörümüzün toplamda 6,5 milyar dolar, doğal...

Alacakaya’dan prestij projesi: Dubai Hills Golf Place

Yıllara meydan okuyan markalar yaratmak büyük bir ayrıcalık… Rosso Levanto ile Black Pearl ile, Cream Karaman ile bu anlamda...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler