Güncel Sayın ‘arı’ gibi

Sayın ‘arı’ gibi

-

- Advertisment -

Sayın ‘arı’ gibi

Bazen renkler çok şey anlatır… Kurumsal felsefesini, sadece iki renkle anlatabilen şirketler var mesela… Tıpkı Sayın A.Ş. gibi. Afyon merkezli firmayı ziyaret ettiğinizde sarı ve siyahı görüyorsunuz hemen hemen her yerde. Mesaj belli. ‘Arı’nın renklerini benimsenmiş, ‘arı’nın çalışkanlığını örnek alınmış. Zaten Sayın A.Ş.’nin gelişimi de ‘arı gibi’ çalışmanın sonuçlarını gösteriyor. 1977’de kurulan ve kısa sürede inşaat sektörünün öncülerinden biri haline gelen firma, prefabrik üretiminde Türkiye’nin ilk üçünde yer alıyor. En son teknolojiye yatırım yapmayı ve müşteri memnuniyetini kurum kültürü olarak benimseyen Sayın A.Ş.’nin doğaltaş sektöründeki markası Mabella Marble da aynı prensipleri benimsemiş.

Küresel pazara ‘kalite’ sunmak amacını taşıyan Mabella için, AR-GE çalışmaları çok değerli. Öyle ki, firma Muğla’daki ilk ocağını açmadan önce tam 4 yıl fizibilite çalışması yapmış. Yılanlı Bölgesi’nden çıkarılan Angelo Bella’nın üretimine de bu çalışmaların ardından başlanmış. Ardından Afyon İsçehisar’daki Bluette Bella ve yine Muğla Yılanlı’daki Felice Bella ocakları faaliyete geçmiş. Halen Yılanlı Bölgesi’nde 16 ocak ruhsatı da ‘doğru zamanda’ üretime başlamak üzere hazır bekliyor. Mabella Marble, ocaklarının ardından Afyon OSB’de açtığı fabrikası da, müşterilerden gelen ebatlı üren taleplerine en kaliteli şekilde karşılık veriyor.

Sayın A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kadir Sayın da firma olarak amaçlarını anlatırken ‘kalite’ye dem vuruyor. En iyi ürünü piyasaya sunmak için çaba harcadıklarını altını çizen Sayın, “Bunun için de ekip çok önemli. Ocaklarımızdaki çalışma arkadaşlarımızı en iyi mühendislerden seçiyor, AR-GE faaliyetlerine büyük önem veriyoruz. Fabrikamızda da gerek üretim, gerek sevkıyat konusunda en titiz ve en kaliteli hizmeti vermeye çalışıyoruz. Ocaklarımızdan çıkan ve fabrikamızda işlenen ürünleri ihraç etmeye ve iç piyasadaki prestijli projelere sunmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Diğer İçerikler

İMİB’den yeni proje: İçinde ne var?

Madenciliğin toplumdaki algısını değiştirme adına çalışmalar yapan İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB), NTV ile ortaklaşa olarak yeni projesini hayata...

EMİB’den Ortadoğu atağı

Ege Maden İhracatçıları Birliği (EMİB), Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman'dan 43 doğal taş ithalatçısı firmayla, 20...

İMİB’den Mısır, Ürdün ve Cezayir’e ticaret heyeti

Pandemi nedeniyle pek çok fuarın yapılamadığı 2020 yılında 9 farklı ülkeye sanal ticaret heyeti düzenleyip 757 ikili görüşme gerçekleştiren...

SmartFair 3. kez sektörü buluşturacak

Covid-19 pandemisi döneminde iki kez düzenlenen dijital fuar Smart Stone Fair, 3-5 Mart 2021 tarihlerinde 3. kez sektöre ‘Merhaba’...

EMİB’den Ortadoğu Sanal Ticaret Heyeti

Ege Maden İhracatçıları Birliği (EMİB) tarafından organize edilen Ortadoğu Sanal Ticaret Heyeti Açılış Töreni, dijital olarak gerçekleşti. Törene Sanayi...

Ocak ayı maden ihracatı 353 milyon dolar

Türk maden sektörü, 2021 Ocak ayında 148 ülkeye 353,3 milyon dolarlık maden ihracatı gerçekleştirdi. Geçen yılın aynı ayına göre...

Çok Okunanlar

- Advertisement -

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler