Güncel Sayın ‘arı’ gibi

Sayın ‘arı’ gibi

-

- Advertisment -

Sayın ‘arı’ gibi

Bazen renkler çok şey anlatır… Kurumsal felsefesini, sadece iki renkle anlatabilen şirketler var mesela… Tıpkı Sayın A.Ş. gibi. Afyon merkezli firmayı ziyaret ettiğinizde sarı ve siyahı görüyorsunuz hemen hemen her yerde. Mesaj belli. ‘Arı’nın renklerini benimsenmiş, ‘arı’nın çalışkanlığını örnek alınmış. Zaten Sayın A.Ş.’nin gelişimi de ‘arı gibi’ çalışmanın sonuçlarını gösteriyor. 1977’de kurulan ve kısa sürede inşaat sektörünün öncülerinden biri haline gelen firma, prefabrik üretiminde Türkiye’nin ilk üçünde yer alıyor. En son teknolojiye yatırım yapmayı ve müşteri memnuniyetini kurum kültürü olarak benimseyen Sayın A.Ş.’nin doğaltaş sektöründeki markası Mabella Marble da aynı prensipleri benimsemiş.

Küresel pazara ‘kalite’ sunmak amacını taşıyan Mabella için, AR-GE çalışmaları çok değerli. Öyle ki, firma Muğla’daki ilk ocağını açmadan önce tam 4 yıl fizibilite çalışması yapmış. Yılanlı Bölgesi’nden çıkarılan Angelo Bella’nın üretimine de bu çalışmaların ardından başlanmış. Ardından Afyon İsçehisar’daki Bluette Bella ve yine Muğla Yılanlı’daki Felice Bella ocakları faaliyete geçmiş. Halen Yılanlı Bölgesi’nde 16 ocak ruhsatı da ‘doğru zamanda’ üretime başlamak üzere hazır bekliyor. Mabella Marble, ocaklarının ardından Afyon OSB’de açtığı fabrikası da, müşterilerden gelen ebatlı üren taleplerine en kaliteli şekilde karşılık veriyor.

Sayın A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kadir Sayın da firma olarak amaçlarını anlatırken ‘kalite’ye dem vuruyor. En iyi ürünü piyasaya sunmak için çaba harcadıklarını altını çizen Sayın, “Bunun için de ekip çok önemli. Ocaklarımızdaki çalışma arkadaşlarımızı en iyi mühendislerden seçiyor, AR-GE faaliyetlerine büyük önem veriyoruz. Fabrikamızda da gerek üretim, gerek sevkıyat konusunda en titiz ve en kaliteli hizmeti vermeye çalışıyoruz. Ocaklarımızdan çıkan ve fabrikamızda işlenen ürünleri ihraç etmeye ve iç piyasadaki prestijli projelere sunmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Diğer İçerikler

İMİB, algı ve strateji

Şöyle bir geçmişe dönüyorum. Doğaltaş sektörü ile tanışalı yaklaşık 4.5 yıl oldu. Fuarlar, yeni insanlarla tanışmalar, sohbetler… Bu sohbetlerde doğal...

Son dakika… ABD’nin dijital vergi kararı açıklandı

  ABD’de uzun süredir gündemde olan Dijital Hizmet Vergisi’nin Türkiye’nin de içinde bulunduğu bazı ülkelere ek maliyetler getirebileceğini nisan ayının...

Kaya: Çin’e ihracatımız yüzde 41 arttı

Ege Maden İhracatçıları Birliği Başkanı Mevlüt Kaya, 2020 yılının ilk 4 aylık döneminde Çin’e yapılan doğaltaş ihracatının yüzde 41’lik...

Xiamen Stone’da 20. buluşma

Doğaltaş fuarcılığında dünyanın zirve noktalarından… Her yıl doğaltaştaki en son trendleri görme şansı bulduğumuz bir arena… Evet, Xiamen Stone’dan...

İlk 4 aylık ihracat 620 milyon dolar

Türk doğaltaş sektörü, 2021 yılının Ocak – Nisan döneminde ihracatını önceki yıla oranla yüzde 26 arttırarak 620 milyon dolara...

Nürnberg Stone+Tec 2009

Nostalji köşemizde sırada Nürnberg Stone+Tec 2009 var...  

Çok Okunanlar

- Advertisement -

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler