GüncelAlacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

-

Alacakaya’da hedef yeni markalar yaratmak

Rosso Levanto… Black Pearl… Cream Karaman… Türk doğaltaş sektöründe marka haline gelmiş üç özel taş… Ortak noktaları aynı imzayı taşıyor olmaları… Alacakaya Mermer tarafından üretilen, dünyanın dört bir yanında birbirinden özel projeleri süsleyen üç taş. Kaliteyi bir şirket felsefesi olarak gören Alacakaya için doğru yolda yürüdüklerini gösteren işaretçiler onlar. Marka yaratmanın çok zor olduğu bir coğrafyada, bunu başaran üç özel ürün.

Alacakaya Mermer için şimdi yeni bir süreç… Rosso Levanto’nun, Cream Karaman’ın, Black Pearl’ün geçtiği yolda üç yeni taşı daha marka haline getirmeyi hedef olarak belirlemiş firma. 2021’de faaliyete geçen Kütahya Ocağı’nın üç hediyesinden Aliento, Cielo ve Bella’dan söz ediyoruz. Alacakaya Mermer Genel Müdürü Oğuzhan Arslan 5 yeni ürünle vitrini yenilediklerini belirtirken ‘markalaşma’nın altını çiziyor.

Arslan rotayı şöyle çiziyor: “Kütahya Ocağı’ndan çıkan Aliento, Cielo ve Bella gerçekten özel ve marka olma potansiyeline sahip taşlar. Bugüne dek firma olarak marka taşlar yaratmayı başardık. Aliento, Cielo ve Bella’nın da aynı yoldan yürüyebileceğini düşünüyorum. Bununla birlikte Diyarbakır Karakaya Ocağı’ndan çıkan Black Jack ve Midnight da bugüne dek sektörden çok olumlu tepkiler almayı başardı.”

 

 

 

 

 

Diğer İçerikler

Doğal taş sektöründen ihracat hamlesi

İMİB’in düzenlediği doğal taş sektörel ticaret heyeti ile 37 Libyalı satın almacıyla buluşulduİstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) tarafından düzenlenen ‘Libya...

Egeli doğal taşçılar, Amerika dönüşü İngiltere yolcusu

Doğal taş sektöründe Türkiye lideri olan Egeli ihracatçılar, 27 Ocak – 2 Şubat 2025 tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletleri’ne...

Türk doğal taş sektöründen ABD’ye fuar gibi ticaret heyeti

Türk doğal taş sektörü 2025 yılının ilk pazarlama faaliyetini yeni dünyaya gerçekleştiriyorTürk doğal taş sektörünün ihracatında 14 yıl sonra...

Yapaya yasak genişliyor

Doğaltaş sektörü için sıkıntılı geçen 2023 yılının küresel bazda en pozitif gelişmelerinden biri Avustralya’dan gelmişti. Aralık ayında Avustralya hükümeti,...

Marble Trend Özel Haber: Bu filmin sonu yok!

Türk doğaltaş sektörü, kamudaki ithal taş aşkı ile bir kez daha sırtından vuruldu...Nereden başlasak, nasıl anlatsak… “Bu filmi görmüştük”...

Marble Trend Özel Röportaj: Siz taşı seçmezsiniz TAŞ SİZİ BULUR

BAB Architects’in iki kurucusu İrem Arıbaş ve Hüseyin Beş ile doğal taşı konuştukDoğanın binlerce yıl içinde sakladığı bir büyü...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler