Xiamen Fuarı’nda herkesin gözüne çarpan detay aynıydı. Çinli firmaların yeşil ve sarı tonlarında, hareketli, butik taşlara olan ilgisinin fark etmemek mümkün değildi. Aslında bu işareti geçen yıl da almıştık. Hongxing Marble standını neredeyse tamamen FMK’nın özel taşı Caretta Caretta ile süslemişti. Bu yıl, butik taş modasının yaygınlaşmasıyla birlikte FMK ortaklarından Fatih Öztürk ile doğaltaş sektöründeki bu yeni dönemi masaya yatırdık.
Moda rüzgarının kendilerine doğru estiğini belirten Öztürk, “Afşin Ocağımızdan çıkan Caretta Caretta’yı son 3 yıldır sektörümüze tanıttık. Elimizde bir mücevher olduğunun farkındayız. 2.8 sertlik derecesiyle, sıfır granüllü yapısıyla, file kullanımına ihtiyaç bırakmamasıyla, sağlamlığı, yüksek cila tutma özelliğiyle, kalsit karbonat ve onyx karışımı yapısıyla çok özel bir taş. Çin’den gelen işaretleri biz de değerlendirdik. Moda rüzgarının bize doğru estiğini görüyoruz. Elimizdeki bu mücevheri değerini bilerek pazarlıyoruz” dedi.