GüncelButikmar’dan iki şık proje

Butikmar’dan iki şık proje

-

Butikmar’dan iki şık proje

Doğaltaş sektörünün ‘uzmanlık alanları’ var kuşkusuz… Blok satışında uzmanlaşanlar var, birbirinden güzel blokları işleyenler var, plaka depoları var… Bir de proje üzerine yoğunlaşan firmalar var. Butikmar gibi… Aslında doğaltaş sektörünün yeni firmalarından ancak Butikmar… Ancak çok çalışıyor, teknolojiyi en iyi şekilde kullanıyor ve müşteri memnuniyetini de en önde tutuyor. Sonuçta başarı da beraberinde geliyor. Firmanın son dönemde imza attığı iki proje de titizliğini ve çalışma modelini anlatıyor.

Bu projelerin biri Katar’da… Son derece geniş ve prestijli bir alışveriş merkezi projesinin zemin işlerine Butikmar imzasını koymuş. Projeye uygun taş seçimi, müşterinin onayı ve taşların kesilmesi sonrası dry-lay uygulamasına geçilmiş. Butikmar CEO’su Ahmet İri, dry-lay uygulamasını ve projeyi anlatırken, “Depomuzda üretim süreci tamamlanmış taşları projeye uygun şekilde yerleştiriyoruz. Bu sırada drone kamera kullanarak fotoğraf ve videolarını çekiyor, müşterinin onayına sunuyoruz. Değişiklik talepleri var ise bunu yapıyor, son olarak da taşları dry-lay uygulamasına onay alan şekle göre numaralandırıyoruz. Müşteri hiçbir sürprizle karşılaşmadan projesini tamamlayabiliyor” diyor.

Diğer proje ise Katar projesine oranla küçük kapsamlı ancak çok daha ilginç bir öyküye sahip. Zira Singapur’daki bu banyo projesinde, İtalyan taşları Türk işçiliğiyle kullanılmış. Mimarların tercihi üzerine İtalyan Palissandro taşları ithal edilmiş, Butikmar’ın deposunda yine dry-lay uygulamasından geçirilmiş, müşteri onayı alınmış ve Singapur’un yolunu tutmuş. Ahmet İri burada da şu noktanın altını çiziyor: “Singapur projemiz belki çok büyük bir proje değildi.  Ancak İtalyan taşının temini ve uygulaması için tercih edilen bir Türk firması olmak bizim için bir gurur kaynağı.”

Diğer İçerikler

EMİB Xiamen 2025 hazırlıklarına başladı

Türk doğal taş sektörü, Çin’e 1 milyar dolar ihracat yaptığı 2013 yılına geri dönmeyi hedefliyorTürk doğal sektörü, Çin’de Türk...

Coverings 2024 gelecek nesillere ilham verdi

İlgili iş kollarından neredeyse 25.000 sektör profesyoneli, 22-25 Nisan tarihleri arasında Atlanta, Georgia’daki Georgia World Congress Center’da düzenlenen Coverings...

Maden ihracatında yüzde 4.5’lik artış

2023 yılının Ocak-Nisan döneminde 1 milyar 784 milyon dolarlık ihracat gerçekleştiren maden sektörü, 2024’ün aynı döneminde ihracatını yüzde 4,53...

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler