GüncelHer zaman moda: Claros Grey

Her zaman moda: Claros Grey

-

Her zaman moda: Claros Grey

MRT Madencilik imzalı şık gri, birbirinden özel projelerin tercihi olmaya devam ediyor.

Son dönemin modası griler… Özellikle fuarlarda, nereye baksanız yeni bir gri çıkıyor karşınıza. Claros Grey ise, uzun süredir üretilen ve her zaman şıklığıyla göz kamaştıran bir taş. Sektörün genç ve dinamik firması MRT’nin İzmir’deki ocağından çıkarılan bu özel gri, birbirinden özel projeleri süslüyor. Sosyal tesislerden otellere, AVM’lerden özel villalara dek çok farklı mekanların tercihi olan Claros Grey, İtalya’daki Marmomacc Fuarı’nda da bir kez daha gözleri üzerine toplamayı başardı.

2013’ten bugüne

MRT Madencilik Yönetim Kurulu Başkanı Mert Emiroğlu, Claros’un kendileri için de özel bir taş olduğunun altını çiziyor. Emiroğlu, “Dinlemekten hiçbir zaman sıkılmadığınız şarkılar vardır. Bizim için Claros Grey bu kategoride. 2013’te üretimine başladık. 6 yıldır modası hiç geçmeyen, her zaman beğeni toplayan bir taş olmaya devam ediyor. Birçok özel projede yer alması da bizi çok mutlu ediyor” dedi.

Diğer İçerikler

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Türk doğaltaş ihracatçıları Çin’den umutlu döndü

Dünya doğal taş sektörünün en büyük buluşma noktası Çin’in Xiamen şehrinde düzenlenen 24. Xiamen Doğal Taş ve Teknolojileri Fuarı...

EMİB’in 2024 hedefi 1 milyar 250 milyon dolar

Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Alimoğlu, “2024 yılı sonunda Maden sektörümüzün toplamda 6,5 milyar dolar, doğal...

Alacakaya’dan prestij projesi: Dubai Hills Golf Place

Yıllara meydan okuyan markalar yaratmak büyük bir ayrıcalık… Rosso Levanto ile Black Pearl ile, Cream Karaman ile bu anlamda...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler