GüncelDünya markası olma yolunda: Baran Grey

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

-

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

Bundan 1 yıl kadar önce… Marble 2021’de tanıştığımız 2B Stone’un iki ortağı ile bir aradayız. Selma Yüksel ve Bayram Ali Gedik ile konuşuyoruz. Firmanın doğuşundan ortakların sektördeki kariyerlerine, Baran Grey’in güzelliğinden isminin kaynağına kadar keyifli bir sohbetin ardından bu röportaja “2B’nin rotası Devler Ligi” başlığını atıyoruz. Aradan geçen 1 yılın ardından firmanın geçirdiği bu süreci konuşmak için yeniden bir aradayız. 2B için 2022 nasıl bitti, 2023 nasıl geçiyor, masaya yatırıyoruz.

Selma Yüksel giriyor ilk olarak söze, “Aslında bunu 2021’den başlayarak değerlendirmek gerek. Çünkü Baran Grey’i ilk olarak 2021’de sektörün beğenisine sunduk. Bizim için ilk hedef Baran Grey’i layık olduğu şekilde tanıtabilmekti. Tabii ki sunduğumuz ürünün kalitesi bu noktada en büyük avantajımız oldu. Baran Grey dolomitik yapısıyla, grinin üzerindeki altın sarısı desenleriyle insanları çok etkiledi. Biz de çok çalışarak bu eşsiz ürünü sektöre tanıttık. 2022’de İzmir, Bursa, Verona, Dubai, Hindistan gibi tüm ana fuarlarda yerimizi aldık” diyor.

Peki bu fuarlar genel olarak nasıl geçti, Baran Grey’in 2021’den bu yana sektörde edindiği yer 2B Stone ortaklarını mutlu etti mi? Bayram Ali Gedik sözü alıyor ve şunları söylüyor: Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz ki, gittiğimiz her fuarda taşımız en dikkat çeken ürünlerden biri oldu. Elimizde eşsiz bir ürün var ve insanlar da bunun farkında. Baran Grey’i dünyada marka taşlardan biri haline getirmek için ciddi adımlar attığımızı düşünüyorum. Hindistan ve Çin pazarları için güçlü ortaklıklara imza attık. İtalya, Katar, Dubai, Mısır, Rusya ve Ukrayna’da da iyi bir yer edindik. Bu da bizi çok mutlu etti”

Sözü Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik koşullara getiriyoruz. Bayram Ali Gedik sohbeti şöyle noktalıyor: “Akaryakıt, elektrik, işçilik, makine bedelleri derken maliyetler inanılmaz bir noktaya geldi. Bu maliyetleri satış bedellerine aynı oranda yansıtmak mümkün olmuyor. Traverten ocağı açma planımız vardı, bu aşamada biraz daha önümüzü görmek için askıya aldık. Ancak büyük resimde rotamız belli. Kurumsal, ismi kalite ile eşdeğer, dünya devi şirketlere rakip bir firma olmak amacındayız ve bu yolda adımlamaya da devam edeceğiz.”

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

Diğer İçerikler

Coverings 2026’nın açılış konuşmasını ünlü aktör Gary Sinise yapacak

Kuzey Amerika’nın seramik karo ve doğal taş endüstrisinin en büyük etkinliği olan Coverings'in, 30 Mart – 2 Nisan 2026...

AMORF’ta kazananlar ödüllerine kavuştu

AMORF’ta Name Naz Ölmez birinciliği kazandı Ege Maden İhracatçıları Birliği’nin “Doğal Taş Gala Gecesi” iki ödül törenine birden ev sahipliği...

Doğal taşın geleceği AMORF’ta şekilleniyor

Türk doğal taş sektörünün tasarımla daha katma değerli ihracatına zemin hazırlamak için Ege Maden İhracatçıları Birliği tarafından düzenlenen AMORF...

Coverings 2026 Ödül Programları için Başvurular Başladı

Coverings 2026’nın 30 Mart–2 Nisan 2026 tarihleri arasında Las Vegas Convention Center’da gerçekleştirileceği duyuruldu. Bu duyuru, aynı zamanda 2026...

Mimarlık festivalinde Türk doğal taşları sahneye çıkıyor

World Architecture Festival’de verilecek ‘Best Use of Stone’ ödülü için son başvuru tarihi 22 Ağustos İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB),...

Tarihin dönüm noktasından: Sardes Beige

Sardes deyince aklınıza ne geliyor? “Bir antik şehir” diye mi yanıtlıyorsunuz, yoksa ‘Sardes de neymiş’ mi? Tarihe, biraz meraklı...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler