GüncelDünya markası olma yolunda: Baran Grey

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

-

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

Bundan 1 yıl kadar önce… Marble 2021’de tanıştığımız 2B Stone’un iki ortağı ile bir aradayız. Selma Yüksel ve Bayram Ali Gedik ile konuşuyoruz. Firmanın doğuşundan ortakların sektördeki kariyerlerine, Baran Grey’in güzelliğinden isminin kaynağına kadar keyifli bir sohbetin ardından bu röportaja “2B’nin rotası Devler Ligi” başlığını atıyoruz. Aradan geçen 1 yılın ardından firmanın geçirdiği bu süreci konuşmak için yeniden bir aradayız. 2B için 2022 nasıl bitti, 2023 nasıl geçiyor, masaya yatırıyoruz.

Selma Yüksel giriyor ilk olarak söze, “Aslında bunu 2021’den başlayarak değerlendirmek gerek. Çünkü Baran Grey’i ilk olarak 2021’de sektörün beğenisine sunduk. Bizim için ilk hedef Baran Grey’i layık olduğu şekilde tanıtabilmekti. Tabii ki sunduğumuz ürünün kalitesi bu noktada en büyük avantajımız oldu. Baran Grey dolomitik yapısıyla, grinin üzerindeki altın sarısı desenleriyle insanları çok etkiledi. Biz de çok çalışarak bu eşsiz ürünü sektöre tanıttık. 2022’de İzmir, Bursa, Verona, Dubai, Hindistan gibi tüm ana fuarlarda yerimizi aldık” diyor.

Peki bu fuarlar genel olarak nasıl geçti, Baran Grey’in 2021’den bu yana sektörde edindiği yer 2B Stone ortaklarını mutlu etti mi? Bayram Ali Gedik sözü alıyor ve şunları söylüyor: Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz ki, gittiğimiz her fuarda taşımız en dikkat çeken ürünlerden biri oldu. Elimizde eşsiz bir ürün var ve insanlar da bunun farkında. Baran Grey’i dünyada marka taşlardan biri haline getirmek için ciddi adımlar attığımızı düşünüyorum. Hindistan ve Çin pazarları için güçlü ortaklıklara imza attık. İtalya, Katar, Dubai, Mısır, Rusya ve Ukrayna’da da iyi bir yer edindik. Bu da bizi çok mutlu etti”

Sözü Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik koşullara getiriyoruz. Bayram Ali Gedik sohbeti şöyle noktalıyor: “Akaryakıt, elektrik, işçilik, makine bedelleri derken maliyetler inanılmaz bir noktaya geldi. Bu maliyetleri satış bedellerine aynı oranda yansıtmak mümkün olmuyor. Traverten ocağı açma planımız vardı, bu aşamada biraz daha önümüzü görmek için askıya aldık. Ancak büyük resimde rotamız belli. Kurumsal, ismi kalite ile eşdeğer, dünya devi şirketlere rakip bir firma olmak amacındayız ve bu yolda adımlamaya da devam edeceğiz.”

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

Diğer İçerikler

İvme iki yıldızı: Pianeta Blu & Brezza

Onyx üretiminde Türkiye’nin öncü firmalarından biriydi önce İvme Marble… Ardından Torbalı’da açtığı plaka galerisi ile yeni bir yatırıma imza...

Pekin Büyükelçisi Musa: Çin emlak sektörü 2 yıl içinde dengeye oturur

TÜRKİYE’NİN PEKİN BÜYÜKELÇİSİ İSMAİL HAKKI MUSA, MARBLE TREND’E KONUŞTU:MARBLE TREND ÖZEL RÖPORTAJYıl 2018… Xiamen Fuarı… Dönemin Pekin Büyükelçisi Abdülkadir...

Marka olma yolunda: Spica & Tyana

2022 Bursa Blok Fuarı’nda tanıştık bu ikiliyle… Üretimine henüz birkaç gün önce başlanmış, ilk çıkan bloklar apar topar Bursa’ya...

Egeli madenciler Ege Bölgesi’nde ihracat artış rekortmeni oldu

'Kritik minerallere yatırım yapılmalı'“Hayatımız Maden” mottosuyla yer altındaki zenginlikleri çevreci bir yaklaşımla ekonomiye kazandıran Türk madencilik sektörü 2024 yılının...

‘Bu mücevherin değerini biliyoruz’

Xiamen Fuarı’nda herkesin gözüne çarpan detay aynıydı. Çinli firmaların yeşil ve sarı tonlarında, hareketli, butik taşlara olan ilgisinin fark...

Özçınar’ın yeni rengi: Çınar Black

Doğaltaş sektörünün köklü firmalarından Özçınar Mermer… 1984 yılında kurulan, Isparta, Burdur, Denizli, Muğla, Konya ve Eskişehir’de toplam 7 adet...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler