GüncelDünya markası olma yolunda: Baran Grey

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

-

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

Bundan 1 yıl kadar önce… Marble 2021’de tanıştığımız 2B Stone’un iki ortağı ile bir aradayız. Selma Yüksel ve Bayram Ali Gedik ile konuşuyoruz. Firmanın doğuşundan ortakların sektördeki kariyerlerine, Baran Grey’in güzelliğinden isminin kaynağına kadar keyifli bir sohbetin ardından bu röportaja “2B’nin rotası Devler Ligi” başlığını atıyoruz. Aradan geçen 1 yılın ardından firmanın geçirdiği bu süreci konuşmak için yeniden bir aradayız. 2B için 2022 nasıl bitti, 2023 nasıl geçiyor, masaya yatırıyoruz.

Selma Yüksel giriyor ilk olarak söze, “Aslında bunu 2021’den başlayarak değerlendirmek gerek. Çünkü Baran Grey’i ilk olarak 2021’de sektörün beğenisine sunduk. Bizim için ilk hedef Baran Grey’i layık olduğu şekilde tanıtabilmekti. Tabii ki sunduğumuz ürünün kalitesi bu noktada en büyük avantajımız oldu. Baran Grey dolomitik yapısıyla, grinin üzerindeki altın sarısı desenleriyle insanları çok etkiledi. Biz de çok çalışarak bu eşsiz ürünü sektöre tanıttık. 2022’de İzmir, Bursa, Verona, Dubai, Hindistan gibi tüm ana fuarlarda yerimizi aldık” diyor.

Peki bu fuarlar genel olarak nasıl geçti, Baran Grey’in 2021’den bu yana sektörde edindiği yer 2B Stone ortaklarını mutlu etti mi? Bayram Ali Gedik sözü alıyor ve şunları söylüyor: Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz ki, gittiğimiz her fuarda taşımız en dikkat çeken ürünlerden biri oldu. Elimizde eşsiz bir ürün var ve insanlar da bunun farkında. Baran Grey’i dünyada marka taşlardan biri haline getirmek için ciddi adımlar attığımızı düşünüyorum. Hindistan ve Çin pazarları için güçlü ortaklıklara imza attık. İtalya, Katar, Dubai, Mısır, Rusya ve Ukrayna’da da iyi bir yer edindik. Bu da bizi çok mutlu etti”

Sözü Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik koşullara getiriyoruz. Bayram Ali Gedik sohbeti şöyle noktalıyor: “Akaryakıt, elektrik, işçilik, makine bedelleri derken maliyetler inanılmaz bir noktaya geldi. Bu maliyetleri satış bedellerine aynı oranda yansıtmak mümkün olmuyor. Traverten ocağı açma planımız vardı, bu aşamada biraz daha önümüzü görmek için askıya aldık. Ancak büyük resimde rotamız belli. Kurumsal, ismi kalite ile eşdeğer, dünya devi şirketlere rakip bir firma olmak amacındayız ve bu yolda adımlamaya da devam edeceğiz.”

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

Diğer İçerikler

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Türk doğaltaş ihracatçıları Çin’den umutlu döndü

Dünya doğal taş sektörünün en büyük buluşma noktası Çin’in Xiamen şehrinde düzenlenen 24. Xiamen Doğal Taş ve Teknolojileri Fuarı...

EMİB’in 2024 hedefi 1 milyar 250 milyon dolar

Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Alimoğlu, “2024 yılı sonunda Maden sektörümüzün toplamda 6,5 milyar dolar, doğal...

Alacakaya’dan prestij projesi: Dubai Hills Golf Place

Yıllara meydan okuyan markalar yaratmak büyük bir ayrıcalık… Rosso Levanto ile Black Pearl ile, Cream Karaman ile bu anlamda...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler