GüncelDünya markası olma yolunda: Baran Grey

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

-

Dünya markası olma yolunda: Baran Grey

Bundan 1 yıl kadar önce… Marble 2021’de tanıştığımız 2B Stone’un iki ortağı ile bir aradayız. Selma Yüksel ve Bayram Ali Gedik ile konuşuyoruz. Firmanın doğuşundan ortakların sektördeki kariyerlerine, Baran Grey’in güzelliğinden isminin kaynağına kadar keyifli bir sohbetin ardından bu röportaja “2B’nin rotası Devler Ligi” başlığını atıyoruz. Aradan geçen 1 yılın ardından firmanın geçirdiği bu süreci konuşmak için yeniden bir aradayız. 2B için 2022 nasıl bitti, 2023 nasıl geçiyor, masaya yatırıyoruz.

Selma Yüksel giriyor ilk olarak söze, “Aslında bunu 2021’den başlayarak değerlendirmek gerek. Çünkü Baran Grey’i ilk olarak 2021’de sektörün beğenisine sunduk. Bizim için ilk hedef Baran Grey’i layık olduğu şekilde tanıtabilmekti. Tabii ki sunduğumuz ürünün kalitesi bu noktada en büyük avantajımız oldu. Baran Grey dolomitik yapısıyla, grinin üzerindeki altın sarısı desenleriyle insanları çok etkiledi. Biz de çok çalışarak bu eşsiz ürünü sektöre tanıttık. 2022’de İzmir, Bursa, Verona, Dubai, Hindistan gibi tüm ana fuarlarda yerimizi aldık” diyor.

Peki bu fuarlar genel olarak nasıl geçti, Baran Grey’in 2021’den bu yana sektörde edindiği yer 2B Stone ortaklarını mutlu etti mi? Bayram Ali Gedik sözü alıyor ve şunları söylüyor: Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz ki, gittiğimiz her fuarda taşımız en dikkat çeken ürünlerden biri oldu. Elimizde eşsiz bir ürün var ve insanlar da bunun farkında. Baran Grey’i dünyada marka taşlardan biri haline getirmek için ciddi adımlar attığımızı düşünüyorum. Hindistan ve Çin pazarları için güçlü ortaklıklara imza attık. İtalya, Katar, Dubai, Mısır, Rusya ve Ukrayna’da da iyi bir yer edindik. Bu da bizi çok mutlu etti”

Sözü Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik koşullara getiriyoruz. Bayram Ali Gedik sohbeti şöyle noktalıyor: “Akaryakıt, elektrik, işçilik, makine bedelleri derken maliyetler inanılmaz bir noktaya geldi. Bu maliyetleri satış bedellerine aynı oranda yansıtmak mümkün olmuyor. Traverten ocağı açma planımız vardı, bu aşamada biraz daha önümüzü görmek için askıya aldık. Ancak büyük resimde rotamız belli. Kurumsal, ismi kalite ile eşdeğer, dünya devi şirketlere rakip bir firma olmak amacındayız ve bu yolda adımlamaya da devam edeceğiz.”

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

Diğer İçerikler

Türk doğal taş sektörü Çin seferine çıkıyor

Türk Doğal Taş Sektörü, Xiamen’de fuarın kalbi A6 Holünde Türk doğal taşlarını sergileyecekTürk doğal taş sektörü, ihracatta en büyük...

Genç yetenekler doğal taşa yön veriyor

İMİB ve İTÜ iş birliğiyle doğal taşa yeni bir vizyon: Genç tasarımcıların projeleri sektörle buluştuİstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) ve...

Anil Taneja yazdı: 2025’te Dünya Doğal Taş Sektörü

Yeni bir yıl başlarken, iş adamlarının tatili sona erdiğinde kendilerini nasıl bir ortamın beklediğini merak ederek planlarını yapmalarının da...

MARBLE İZMİR sektöre genç yetenekler kazandırmaya devam ediyor

MARBLE İZMİR-30. Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı kapsamında “mobilya” teması ile düzenlenen 7. Uluslararası Değişik Doğal Taş Tasarım Yarışması’na...

Serap Özer yazdı: Singapur’da Türk büyüsü

KONUK YAZARHKA Films olarak, marka danışmanlığını üstlendiğimiz Turkish Stones ile birlikte Dünya Mimarlık Festivali’nde (WAF) yer almanın ve “Land...

ÖZEL HABER: Xiamen Stone’da İzmir gövde gösterisi yapacak

İzmir’in ev sahipliğini yaptığı Marble İzmir ve Verona Marmomac ile birlikte dünyanın en büyük 3 doğaltaş fuarından biri olan...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler