GüncelSade, asil ve şık: Nero Vita

Sade, asil ve şık: Nero Vita

-

Sade, asil ve şık: Nero Vita

Yıllar değişiyor, moda değişiyor, müşteri talepleri farklılaşıyor. Ancak yaşamın içinde asla değişmeyen şeyler de yok değil. Örneğin bazı renklerin anlamları gibi… Siyah deyince akla yıllardır tek bir şey geliyor: Sadelik ve asalet… Doğaltaşta da durum farklı değil aslında. Beyaz ve siyah her zaman aranan renkler olmayı sürdürüyor. Siyahın çekiciliğinin yanında son dönemde hem kullanım alanları hem de popülaritesi artan bir taşa dikkat çekmek istiyoruz. O da bazalt…

Türkiye’nin bazalt üretimindeki öncülerinden Öner Doğaltaş’ın Nero Vita ismiyle piyasaya sürdüğü bu taş, son dönemde daha farklı mekanlarda ve farklı kullanım şekilleriyle karşılıyor bizi. Öner Doğaltaş İcra Kurulu üyeleri Furkan ve Tufan Akyürek kumlu, fırçalı, çizgili, patlatma, honlu fırçalı gibi farklı modellerde üretimini yaptıkları Nero Vita’nın son dönemde iki önemli projeye girdiğini keyifle anlatıyor.

Firmanın iki genç yöneticisi şöyle devam ediyor: “Bazaltın son dönemde mimarların gözde taşlarından biri olduğunu söylemek mümkün. Merdivenden peyzaja, havuz kenarından duvara kadar farklı üretim modellerinde talepler alıyoruz. Son dönemde iki prestij projesi için siparişler aldık, üretim sürecine başladık. Nero Vita’nın en çok fırçalı hali tercih ediliyor. Gözeneksiz ve portakal kabuğu yüzeyi onu hem kullanışlı hem de şık gösteriyor. Sert ve dayanıklı yapısı zorlu hava koşullarına dayanım gösterdiği için dış peyzaj tasarımlarına da olanak tanıyor.”

Genç kuşağın etkilerini asıl göreceğimiz noktalar kuşkusuz teknolojiye uyum, kurumsallaşma ve pazarlama. Furkan ve Tufan Akyürek, bu başlıklara gelince gülümsüyor ve sözlerini şöyle noktalıyor: “Pandemi sürecinden itibaren üretim kalitemizi ve çeşitliliğimizi artırdık. Fabrikamızı güneş enerjisiyle çalışır hale getirdik. 1 cm’den başlayıp 2 ve 3 cm. kalınlığındaki ürünler ana üretim hattımızı oluşturuyor. 1, 1.2 ve 1.5 cm. inceliğindeki hatlarımızda ise iç mekanlara uygun üretim yapıyoruz. Kurumsallaşma adına adımlarımız sürüyor. Web sitemiz yenilendi, pazarlama konusunda teknolojiyi daha fazla kullanmak için hazırız.”

Diğer İçerikler

Türk doğaltaş sektörü 19 ülkeden, 40 ithalatçıyı İzmir MARBLE Fuarı’na getiriyor

2024 yılının ilk çeyreğinde arı gibi çalışarak Suudi Arabistan, İngiltere, Güney Kore ve Çin’de pazarlama faaliyetleri yapan Ege Maden...

Marble İzmir’de kurulum başladı

Marble İzmir’de ilk doğaltaş alana getirildi17 - 20 Nisan 2024 tarihleri arasında fuarizmir’de düzenlenecek Marble İzmir – Uluslararası Doğaltaş...

İMİB’den ‘Taşın ana vatanı Türkiye’ projesi

İMİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Batal, “İMİB olarak, Türk doğal taşını dünyada bir marka haline getirmek için kapsamlı...

Türk doğaltaş ihracatçıları Çin’den umutlu döndü

Dünya doğal taş sektörünün en büyük buluşma noktası Çin’in Xiamen şehrinde düzenlenen 24. Xiamen Doğal Taş ve Teknolojileri Fuarı...

EMİB’in 2024 hedefi 1 milyar 250 milyon dolar

Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Alimoğlu, “2024 yılı sonunda Maden sektörümüzün toplamda 6,5 milyar dolar, doğal...

Alacakaya’dan prestij projesi: Dubai Hills Golf Place

Yıllara meydan okuyan markalar yaratmak büyük bir ayrıcalık… Rosso Levanto ile Black Pearl ile, Cream Karaman ile bu anlamda...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler