GüncelSade, asil ve şık: Nero Vita

Sade, asil ve şık: Nero Vita

-

Sade, asil ve şık: Nero Vita

Yıllar değişiyor, moda değişiyor, müşteri talepleri farklılaşıyor. Ancak yaşamın içinde asla değişmeyen şeyler de yok değil. Örneğin bazı renklerin anlamları gibi… Siyah deyince akla yıllardır tek bir şey geliyor: Sadelik ve asalet… Doğaltaşta da durum farklı değil aslında. Beyaz ve siyah her zaman aranan renkler olmayı sürdürüyor. Siyahın çekiciliğinin yanında son dönemde hem kullanım alanları hem de popülaritesi artan bir taşa dikkat çekmek istiyoruz. O da bazalt…

Türkiye’nin bazalt üretimindeki öncülerinden Öner Doğaltaş’ın Nero Vita ismiyle piyasaya sürdüğü bu taş, son dönemde daha farklı mekanlarda ve farklı kullanım şekilleriyle karşılıyor bizi. Öner Doğaltaş İcra Kurulu üyeleri Furkan ve Tufan Akyürek kumlu, fırçalı, çizgili, patlatma, honlu fırçalı gibi farklı modellerde üretimini yaptıkları Nero Vita’nın son dönemde iki önemli projeye girdiğini keyifle anlatıyor.

Firmanın iki genç yöneticisi şöyle devam ediyor: “Bazaltın son dönemde mimarların gözde taşlarından biri olduğunu söylemek mümkün. Merdivenden peyzaja, havuz kenarından duvara kadar farklı üretim modellerinde talepler alıyoruz. Son dönemde iki prestij projesi için siparişler aldık, üretim sürecine başladık. Nero Vita’nın en çok fırçalı hali tercih ediliyor. Gözeneksiz ve portakal kabuğu yüzeyi onu hem kullanışlı hem de şık gösteriyor. Sert ve dayanıklı yapısı zorlu hava koşullarına dayanım gösterdiği için dış peyzaj tasarımlarına da olanak tanıyor.”

Genç kuşağın etkilerini asıl göreceğimiz noktalar kuşkusuz teknolojiye uyum, kurumsallaşma ve pazarlama. Furkan ve Tufan Akyürek, bu başlıklara gelince gülümsüyor ve sözlerini şöyle noktalıyor: “Pandemi sürecinden itibaren üretim kalitemizi ve çeşitliliğimizi artırdık. Fabrikamızı güneş enerjisiyle çalışır hale getirdik. 1 cm’den başlayıp 2 ve 3 cm. kalınlığındaki ürünler ana üretim hattımızı oluşturuyor. 1, 1.2 ve 1.5 cm. inceliğindeki hatlarımızda ise iç mekanlara uygun üretim yapıyoruz. Kurumsallaşma adına adımlarımız sürüyor. Web sitemiz yenilendi, pazarlama konusunda teknolojiyi daha fazla kullanmak için hazırız.”

Diğer İçerikler

Yapaya yasak genişliyor

Doğaltaş sektörü için sıkıntılı geçen 2023 yılının küresel bazda en pozitif gelişmelerinden biri Avustralya’dan gelmişti. Aralık ayında Avustralya hükümeti,...

Marble Trend Özel Haber: Bu filmin sonu yok!

Türk doğaltaş sektörü, kamudaki ithal taş aşkı ile bir kez daha sırtından vuruldu...Nereden başlasak, nasıl anlatsak… “Bu filmi görmüştük”...

Marble Trend Özel Röportaj: Siz taşı seçmezsiniz TAŞ SİZİ BULUR

BAB Architects’in iki kurucusu İrem Arıbaş ve Hüseyin Beş ile doğal taşı konuştukDoğanın binlerce yıl içinde sakladığı bir büyü...

İMİB Tarım ve Orman Bakanlığı ile bir araya geldi

İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB), Tarım ve Orman Bakanlığı ile bir araya gelerek madencilik sektöründeki sorunları ve çözüm önerilerini...

Marble Trend Özel Araştırma: Dünyada neler oluyor?

Kriz İtalya’yı ‘pas’ geçtiDoğal taş üretiminde dünyanın en büyük iki ülkesinden biri olan Türkiye özellikle blok pazarında sıkıntılı günler...

Stone+tec Nürnberg büyümeye devam

Bizimkisi bir aşk hikayesi… Nostaljik bir film gibi… Nürnberg Stone+tec özel bir fuar bizim için. Neden mi? 2007 yılında...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler