GüncelSade, asil ve şık: Nero Vita

Sade, asil ve şık: Nero Vita

-

Sade, asil ve şık: Nero Vita

Yıllar değişiyor, moda değişiyor, müşteri talepleri farklılaşıyor. Ancak yaşamın içinde asla değişmeyen şeyler de yok değil. Örneğin bazı renklerin anlamları gibi… Siyah deyince akla yıllardır tek bir şey geliyor: Sadelik ve asalet… Doğaltaşta da durum farklı değil aslında. Beyaz ve siyah her zaman aranan renkler olmayı sürdürüyor. Siyahın çekiciliğinin yanında son dönemde hem kullanım alanları hem de popülaritesi artan bir taşa dikkat çekmek istiyoruz. O da bazalt…

Türkiye’nin bazalt üretimindeki öncülerinden Öner Doğaltaş’ın Nero Vita ismiyle piyasaya sürdüğü bu taş, son dönemde daha farklı mekanlarda ve farklı kullanım şekilleriyle karşılıyor bizi. Öner Doğaltaş İcra Kurulu üyeleri Furkan ve Tufan Akyürek kumlu, fırçalı, çizgili, patlatma, honlu fırçalı gibi farklı modellerde üretimini yaptıkları Nero Vita’nın son dönemde iki önemli projeye girdiğini keyifle anlatıyor.

Firmanın iki genç yöneticisi şöyle devam ediyor: “Bazaltın son dönemde mimarların gözde taşlarından biri olduğunu söylemek mümkün. Merdivenden peyzaja, havuz kenarından duvara kadar farklı üretim modellerinde talepler alıyoruz. Son dönemde iki prestij projesi için siparişler aldık, üretim sürecine başladık. Nero Vita’nın en çok fırçalı hali tercih ediliyor. Gözeneksiz ve portakal kabuğu yüzeyi onu hem kullanışlı hem de şık gösteriyor. Sert ve dayanıklı yapısı zorlu hava koşullarına dayanım gösterdiği için dış peyzaj tasarımlarına da olanak tanıyor.”

Genç kuşağın etkilerini asıl göreceğimiz noktalar kuşkusuz teknolojiye uyum, kurumsallaşma ve pazarlama. Furkan ve Tufan Akyürek, bu başlıklara gelince gülümsüyor ve sözlerini şöyle noktalıyor: “Pandemi sürecinden itibaren üretim kalitemizi ve çeşitliliğimizi artırdık. Fabrikamızı güneş enerjisiyle çalışır hale getirdik. 1 cm’den başlayıp 2 ve 3 cm. kalınlığındaki ürünler ana üretim hattımızı oluşturuyor. 1, 1.2 ve 1.5 cm. inceliğindeki hatlarımızda ise iç mekanlara uygun üretim yapıyoruz. Kurumsallaşma adına adımlarımız sürüyor. Web sitemiz yenilendi, pazarlama konusunda teknolojiyi daha fazla kullanmak için hazırız.”

Diğer İçerikler

İvme iki yıldızı: Pianeta Blu & Brezza

Onyx üretiminde Türkiye’nin öncü firmalarından biriydi önce İvme Marble… Ardından Torbalı’da açtığı plaka galerisi ile yeni bir yatırıma imza...

Pekin Büyükelçisi Musa: Çin emlak sektörü 2 yıl içinde dengeye oturur

TÜRKİYE’NİN PEKİN BÜYÜKELÇİSİ İSMAİL HAKKI MUSA, MARBLE TREND’E KONUŞTU:MARBLE TREND ÖZEL RÖPORTAJYıl 2018… Xiamen Fuarı… Dönemin Pekin Büyükelçisi Abdülkadir...

Marka olma yolunda: Spica & Tyana

2022 Bursa Blok Fuarı’nda tanıştık bu ikiliyle… Üretimine henüz birkaç gün önce başlanmış, ilk çıkan bloklar apar topar Bursa’ya...

Egeli madenciler Ege Bölgesi’nde ihracat artış rekortmeni oldu

'Kritik minerallere yatırım yapılmalı'“Hayatımız Maden” mottosuyla yer altındaki zenginlikleri çevreci bir yaklaşımla ekonomiye kazandıran Türk madencilik sektörü 2024 yılının...

‘Bu mücevherin değerini biliyoruz’

Xiamen Fuarı’nda herkesin gözüne çarpan detay aynıydı. Çinli firmaların yeşil ve sarı tonlarında, hareketli, butik taşlara olan ilgisinin fark...

Özçınar’ın yeni rengi: Çınar Black

Doğaltaş sektörünün köklü firmalarından Özçınar Mermer… 1984 yılında kurulan, Isparta, Burdur, Denizli, Muğla, Konya ve Eskişehir’de toplam 7 adet...

Çok Okunanlar

- Advertisement -spot_imgspot_img

Bunlara da göz atabilirsin
Diğer Haberler